Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 2 maja 2016

[Blog Cande] Jak wstawiać fajne zdjęcia na Instagrama ?

28/04/2016
Czwartek
Jak wstawiać fajne zdjęcia na Instagrama ?

Instagram to jedna z moich najbardziej ulubionych sieci, czuję, że każde zdjęcie, które wstawiamy, musi tam być o wiele bardziej przemyślane niż jakiekolwiek inne, staram się zawsze szukać jakości w zdjęciach, ogólnie ja Cande na moim instagramie pokazuję trochę mój styl życia, co jem, co robię, moje dzienne ćwiczenia.

Dlatego chcę wam dać parę pomysłów jak ja robię zdjęcia, zobaczymy czy wam posłużą.
IMG_4043
  1. Nie liczmy na to, że filtr wszystko załatwi. Tak, to pomaga ale to nie ratunek, zdjęcie które robimy musi być skoncentrowane i z definicją.
  2. Staraj się znaleźć dobre światło podczas robienia go, zawsze kiedy światło jest na naszych plecach, osiągniemy super zdjęcie.
  3. Na zdjęciach na instagramie nie musimy być zawsze my, jakikolwiek detal np. kubek kawy, okno, czyjś uśmiech, nasza maskotka, to są też dobre zdjęcia nq instagrama.
  4. Pobierz aplikację INSTASIZE ma więcej efektów do dodania naszym zdjęciom i oprócz tego może je przenieść na kwadraty tworząc biały obrys, co wygląda super na każdym zdjęciu.
  5. Inspiruj się oglądając zdjęć w PINTEREST, albo na innych INSTAGRAMACH, staraj się starannie wstawiać zdjęcia i zawsze mieć jakieś motto na swoim profilu, np. jeżeli jesteś fanatyczką gotowania wstawiaj swoje przepisy, jeżeli lubisz malować wstawiaj swoje dzieła, jeżeli lubisz makijaż wstawiaj makijaże ITD...
Mam nadzieję, że moje pomysły wam posłużą, i że od teraz się będziecie starać mieć bardziej zorganizowany, i oryginalny Instagram!
image1

image2

image3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!