Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 3 maja 2016

[Blog Cande] Jak zorganizować urodziny

30/04/2016
Sobota
Jak zorganizować urodziny

Już wiecie, że jestem fanatyczką moich urodzin, tak wiem o czy myślisz JUŻ SIĘ STAŁO CANDE dawno, haha dobrze, ale teraz wam chcę dać parę pomysłów jeśli się zbliżają jakiejś mojej czytelniczce abyście mieli wszystko jak najlepiej zorganizowane, sądzę że nie ma nic piękniejszego niż świętować i dzielić się ze wszystkimi, którzy nas kochają.

  1. Lista gości, to bardzo ważne, bo musisz wiedzieć czy będziesz robić wielkie przyjęcie albo coś małego tylko z najbliższymi.
  2. Radzę ci abyś zaczęła z przygotowaniami wcześniej, to ważne aby nie zostawić wszystkiego na ostatnią chwilę, bo jeśli tak zrobisz to będziesz w stresie i rzeczy nie wypalą.
  3. Przelicz budżet i zrób listę zakupów. Teraz jak już wiesz kto przyjdzie to nadchodzi moment, aby iść do sklepu i pomyśleć jakie pyszne rzeczy przygotować, ja uwielbiam robić wszystko sama. Ogólnie kiedy urządzam urodziny to robię albo kolację albo herbatę z przyjaciółkami. To twoja decyzja, piękne tu jest to, że to przygotujesz sama.
  4. Udekoruj miejsce, uwielbiam robić przyjęcia z jakąś tematyką, chodzi o to, że jeżeli robię herbatę z kobietami czyli tylko przyjaciółki i siostry, dekoruję różowymi rzeczami, kwiatami, pastelowymi kolorami i wszystko bardziej romantycznie. Tego roku robiłam wieczorny grill z przyjaciółmi, więc udekorowałam girlandami, szklankami ze słomkami i świątecznymi światełkami, bo był późny wieczór.
  5. Ważne jest mieć przygotowaną dobrą muzykę, to dobre aby w tle była idealna do okazji playlist, popracuj jakiś czas nad tym i wybierz popularne, nowe piosenki.
  6. Tort to podstawa, to zależy od gustu, ja uwielbiam wielkie torty i oczywiście nie może zabraknąć pięknej świeczki, aby życzyć sobie 3 pragnienia.
Mam nadzieję, że wam moje rady posłużyły i świętujcie wasze urodziny, niech będzie pięknie, to jeden rok więcej naszego życia i zasługuje do podzielenia się tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!