Ariana | Blogger | X X X X

środa, 18 maja 2016

[Blog Cande] Ciasto czekoladowe, klasyczne, ale z odrobiną Cande

06/05/2016
Piątek
Ciasto czekoladowe, klasyczne, ale z odrobiną Cande

Jest to klasyczny przepis z Argentyny, jest tysiąc sposobów wykonania go, jest to ciasto łatwe, szybkie, i uwierzcie mi, pyszne.

Nie musicie mi wierzyć, ale myślę, że wychodzi mi bardzo dobrze. Podczas prawie wszystkich spotkań rodzinnych jestem odpowiedzialna za ten deser i moje siostry zawsze proszą o znany tort czekoladowy.

Powiem wam mój sposób, dzięki której to ciasto się nie psuje, dodaję trochę budyniu, to znaczy mój tort czekoladowy ma formę budyniu i pod tym wszystkim kładę folię; robię to ciasto bardzo wysokie i później kroję w cienkie porcje, i tutaj wielkim kluczem jest to, że zamrażam go i później z folią wzrasta w mniej niż sekundę. Nie za bardzo lubię słodkie ciasta mleczne, i ta technika pozwala mi użyć zdrowego mleka.

POTRZEBUJESZ:
  • Garnek i pół świeżego mleka
  • Garnek z twarogiem
  • 2 duże paczki ciasteczek czekoladowych
  • Wymagana ilość mleka
  • Budyń
  • Folia papierowa

PRZYGOTOWANIE:

Pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, to, jak już wyjaśniłam wcześniej, musisz rozwinąć folię papierową, a następnie zrobić słynną mieszankę BARDZO DOBREGO mleka z twarogiem.
Radzę ci trochę ciepłego mleka (niewiele) umieścić w dużej misce, aby zmieścić kilka ciasteczek, chodzi o to, aby zwilżyć ciasteczka, a następnie wysuszyć je na bibule.
A teraz po prostu zmieszaj wilgotne ciasteczka i tak dalej, aż dojdziesz do szczytu. Potem wkładasz to wszystko DO ZAMRAŻALKI, radzę ci zawsze robić to dzień wcześniej, aby się dobrze zmroziło; łatwiej jest to uporządkować i przede wszystkim będzie pyszniejsze, jeśli dzień wcześniej poświęcisz czas, aby ciasteczka się dobrze zwilżyły.
I mamy tutaj nasz tort czekoladowy, NIESAMOWITY. Inną rzeczą, która wydaje mi się ważna, jest to, że jeśli jesteś z innego kraju i nie masz takich ciasteczek, jakie wykorzystujemy tutaj do tego tortu, nie martw się, możesz to zrobić z jakimikolwiek ciastkami, czekoladowymi lub waniliowymi. Spróbuj a potem opowiedz mi!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!