Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 13 maja 2016

Opracowanie piosenki Don't Cry For Me


Szósty utwór z Dysku 1.

6. Don't Cry For Me
Tekst oryginalny ; Język angielski

I had my fair share
Of the good and the bad
I had my fair share
Of the happy and sad
Those broken pieces
That I can't put back
Make up who I really am

So I live my whole life
Like there ain't no sequel
I dance on fine lines
Between good and evil
I play with fire
To protect my people
But look back and smile in the end

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh oh

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh oh

And when I'm not there
Have a drink for two
No need to think twice
I'll be then with you
Here's to the good times
And the tears we've shed
Look back and smile in the end

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh oh

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh oh

Stare at the constellations
You'll see my face
And if you pay attention
You'll hear me say
Stare at the constellations
You'll see my face
And if you pay attention
You'll hear me say

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, yeah, yeah

When it's my time to go
Mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh no
Cause I know where I'm going
So, mamma don't cry for me
Don't cry for me, oh oh



6. Nie płacz dla mnie
Tekst tłumaczony ; Język polski

Mam swój sposób
Na dobre i złe
Mam swój sposób
Na szczęście i smutek
Te złamane części
Których nie mogę poskładać z powrotem
Tworzą to kim naprawdę jestem

Więc żyję moim całym życiem
W chmurze następstw
Wstawiam kilka ładnych wersów
Między dobrem a złem
Igram z ogniem
Żeby zaatakować moich ludzi
Ale spójrz w tył i uśmiechnij się na końcu

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh

I kiedy nie jestem tam
Piję za dwóch
Bez potrzeby myślenie dwa razy
Będę wtedy z tobą
Nadeszły dobre czasy
I łzy które dzieliliśmy
Spójrz w tył i uśmiechnij się na końcu

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh

Patrząc się na konsultacje
Zobaczysz moją twarz
I jeśli zwrócisz uwagę
Usłyszysz jak mówię
Patrząc się na konsultacje
Zobaczysz moją twarz
I jeśli zwrócisz uwagę
Usłyszysz jak mówię

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh

Kiedy będzie mój czas, aby odejść
Mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh nie
Ponieważ wiem dokąd idę
Więc mamo, nie płacz za mną
Nie płacz za mną, oh oh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!