Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 6 maja 2016

TINI - Losing the Love : Klip + Opracowanie


Już jest nowy klip do piosenki Losing the love. Piosenka jest jedną z tych, które zobaczymy w filmie Tini Nowe Życie Violetty ( jak większość z albumu Tini. Piosenka ma 22 tysięcy wyświetleń, ale licznik cały czas rośnie. Zobaczcie zatem teledysk w rozwinięciu.




TEKST: 
You out shine
Straight through your heart
Let in the light
Push past the dark

The walls we have
But now we always centre face
We can never chase the black flow
Still looking back but a single trace

This love is a fever
And I'm hit
Can't stand and pleading
Let me in
We're losing the love
We're losing the love

This love was a shelter
From the storm
Enough to come home to
Never more
We're losing the love
We're losing the love

The walls we build
Can't keep us in
The truth is out
The stamide begins

The walls we have
But now we always centre face
We can never chase the black flow
Still looking back but a single trace

This love is a fever
And I'm hit
Can't stand and pleading
Let me in
We're losing the love
We're losing the love

This love was a shelter
From the storm
Enough to come home to
Never more
We're losing the love
We're losing the love

Everyone knew why I same in this room
Living easy on the promises we made
Fighting hard to keep the wolfs a bay

This love is a fever
And I'm hit
Can't stand and pleading
Let me in
We're losing the love
We're losing the love

This love is a fever
And I'm hit
Can't stand and pleading
Let me in
We're losing the love
We're losing the love

This love was a shelter
From the storm
Enough to come home to
Never more
We're losing the love
We're losing the love

This love is a fever
And I'm hit
Can't stand and pleading
Let me in

TEKST PO POLSKU

Ty się świecić
Prosto w serce
Niech w świetle
Przepychu ciemności

Ściany mamy
Ale teraz zawsze ośrodkiem twarzy
Nigdy nie możemy ścigać czarną przepływ
Mimo to, patrząc wstecz, mamy pojedynczy ślad

Ta miłość jest jak gorączka
A ja jestem hitem
Nie można stać i błagać
Wpuść mnie
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ta miłość była schronieniem
Z burzy
Wystarczy, aby wrócić do domu
Nigdy więcej
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ściany budujemy
Nie można trzymać nas w
Prawda jest poza
Rozpoczyna się stamide

Ściany mamy
Ale teraz zawsze ośrodkiem twarzy
Nigdy nie możemy ścigać czarną przepływ
Mimo to, patrząc wstecz, ale pojedynczy ślad

Ta miłość jest gorączka
A ja hit
Nie można stać i błagając
Wpuść mnie
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ta miłość była schronieniem
Z burzy
Wystarczy, aby wrócić do domu
Nigdy więcej
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Wszyscy wiedzieli, dlaczego ja sam w tym pokoju
Życie łatwe na obietnicach zrobiliśmy
Walka trudno zachować wilków wnękę

Ta miłość jest gorączka
A ja hit
Nie można stać i błagając
Wpuść mnie
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ta miłość jest gorączka
A ja hit
Nie można stać i błagając
Wpuść mnie
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ta miłość była schronieniem
Z burzy
Wystarczy, aby wrócić do domu
Nigdy więcej
Tracimy miłość
Tracimy miłość

Ta miłość jest gorączka
A ja hit
Nie można stać i błagając
Wpuść mnie

Jak podoba wam się klip ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!