Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 20 czerwca 2016

[Blog Cande] Idealny zestaw torebki

15/06/2016
Środa
Idealny zestaw torebki


Przyjaciele, fani makijażu tacy jak ja, konieczne jest, aby w swojej torebce posiadać mały zestaw najważniejszych rzeczy do retuszu. Wiele razy nasz dzień zaczyna się bardzo wcześnie i kończy bardzo późno, dlatego są rzeczy, które musimy mieć, aby móc znieść cały dzień bez zarzutu.

Tutaj opowiem wam najważniejsze dla mnie przedmioty:
  1. Perfumy w torebce, czyli musi być jeden dzień w którym musisz mieć je w każdej sytuacji, dzięki temu na powitanie możemy pachnieć wieloma owocami, które są pyszne.
  2. Korektor do cieni, powinnaś go mieć, jest jeden idealny do torebki, który jest z małym pędzelkiem wliczonym w cenę i to jest świetne, bo ułatwia aplikowanie.
  3. Kompaktowy puder, jest ważne, aby był kompaktowy i miał swoją własną gąbkę, aby nie robić bałaganu w naszej torebce.
  4. Maskara do rzęs, jest kluczowa, ponieważ w każdym momencie możesz je poprawić.
  5. Balsam, jak dla mnie jest najważniejszy, ponieważ usta wysychają przez zmianę klimatu ciągle i kluczowe jest, aby zachować je nawilżone.
  6. Szminka,  której używasz tego dnia, ja na ogół w ciągu dnia stosuję delikatne kolory.
  7. Lima, nigdy nie wiadomo, kiedy będzie ci potrzebne.

To są podstawowe rzeczy, które dla mnie muszą być w torebce, oczywiście istnieją tysiące rzeczy, których nie jest w stanie zmieścić, jak róż do policzków, na czesanie brwi, eyeliner, ale bez nich wszystkich możemy przetrwać bez zarzutu, natomiast bez innych jest to bardziej skomplikowane. Powiedzcie mi, co wy nosicie w swoim zestawie do torebki.

1 komentarz:

  1. Ja powiem szczerze, że na tyle rzeczy w torebce nie miałabym miejsca, ponieważ bardzo często noszę takie buty sportowe https://butymodne.pl/bieganie-sport-c147264.html i do tego pasują mi tylko sportowe torebki, najczęściej saszetki na biodra i tam można zmieścić tylko te podstawowe rzeczy, ale w sumie więcej nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!