Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 16 czerwca 2016

[Blog Cande] Mam nową pracę, zobaczcie wszyscy!!!

08/06/2016
Środa
Mam nową pracę, zobaczcie wszyscy!!!

Witajcie przyjaciele, jak już niektórzy wiedzą, rozpoczęłam nową pracę, która sprawia, że jestem bardzo szczęśliwa. Chcę wam dobrze opowiedzieć, jak to wszystko się odbyło. Była to propozycja, której nie wahałam się przyjąć, bo naprawdę kocham program FANS EN VIVO, ponieważ czułam wielkie wyzwanie nowej roli, która NAPĘDZA.

Pierwszy program był oczywiście trochę stresujący, ponieważ wszystko było nowe, na szczęście Agus i Mica mieli już doświadczenie w tym i zarządzali programem w sposób wyjątkowy. Od samego początku dawali mi rady i sprawili, że poczułam się jak w domu.

Zawsze, gdy ktoś zaczyna nowe rzeczy, denerwuje się lub się boi, ale wiemy, że musimy starać się być tak spokojni, jak to możliwe, ponieważ jeśli jesteś tu, to dlatego, że musisz być tutaj, rzeczy nie dzieją się przypadkowo, rzeczy dzieją się, ponieważ muszą się dziać, tak więc ufajcie w siebie i w miejsca, które życie ukazuję przed wami. 

A teraz będę bardzo szczęśliwa, jeśli będziecie mi towarzyszyć w tym nowym etapie, w obliczu nowej roli, wiem, że będziecie to robić, ponieważ wszyscy jesteście wyjątkowi, i naprawdę nie przegapcie programu, bo jest zabawny, z miłą energią, plotkami, ze wszystkim, wiem, że wam się spodoba. Dziękuję za to, że jesteście zawsze ze mną. DZIĘKUJĘ!

AH, NIE ZAPOMNIJCIE, ŻE MOŻECIE OGLĄDAĆ TEN PROGRAM W PONIEDZIAŁKI, ŚRODY I CZWARTKI NA ŻYWO O 19:00 ARGENTYNA NA: https://www.fwtv.tv/fwenvivo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!