Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 25 czerwca 2016

[Blog Cande] Moje techniki do nauki to:

17/06/2016
Piątek
Moje techniki do nauki to:

Cześć przyjaciele, jak już wiecie czytam każdą waszą wiadomość, ponieważ dla mnie jest ważne wiedzieć o was wszystko, przeczytałam że mnóstwo z was przechodzi przez znany etap EGZAMINÓW.
Pomyślałam sobie, że wam dam kilka rad, które mi pomagają w nauce, w tym momencie uczę się włoskiego i dla tego często muszę usiąść do nauki.

To są niektóre rzeczy, które robię aby osiągnąć dobre wyniki nauki.
  • Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę, staraj się dobrze zorganizować czas.
  • Zrób własne punkty, wyciągnij książkę, podkreśl podstawowe informacje i zrób sobie tabelę z tymi informacjami ( Bardzo mi pomagają ładne kolory i ładnie napisane punkty, motywuje mnie to do nauki )
  • Ucz się nagłos, czyli za każdym tematem, który się uczysz, tłumacz, jak byś sobie dawała ustny wykład.
  • Jak już zrozumiesz temat, dobrze jest umówić się z przyjaciółką i porozmawiać razem, i pouczyć się wspólnie. To cię zmotywuje i na pewno to co wie twoja przyjaciółka ci może pomóc, bo może się zdarzyć, że ty to nie będziesz wiedzieć.
  • Daj sobie jakieś cele na czas, czyli staraj się uczyć ciągle 2 godziny i dać sobie 15 minut na odpoczynek, później wróć do nauki.
  • Zrób sobie świetne jedzenie do nauki, pokrojone owoce, herbata, kawa, czekoladki, wszystko to, co ci pomoże utrzymać się aktywnie.
Przyjaciele, to by były moje techniki. Mam nadzieję, że wam pomogą i zainspirują do nauki. Opowiedzcie mi jak wam idzie na egzaminach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!