Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 17 czerwca 2016

[Blog Cande] Przebiegłam moje pierwsze 21 km

12/06/2016
Niedziela
Przebiegłam moje pierwsze 21 km
Przyjaciele, wiem, że mówiłam wam ciągle na moich portalach społecznościowych o moich 21 km, wiem, że przeżywaliście to wszystko od poprzedniego aż do momentu, w których pobiegłam, chyba byłam trochę natarczywa z tym tematem, ale wierzcie mi, że nigdy nie biegłam w grupie i nagle przebiegłam 21 km.
Nadal jestem uszczęśliwiona tym co przeżyłam, bo było to całkowicie moje osiągnięcie. W dniu, w którym zaproponowano mi przebiegnięcie tych 21 km, naprawdę nie wiedziałam jak to będzie dalej, pamiętam, że wróciłam do domu i Rugge powiedział mi: jesteś pewna? wygląda to na dużo. 
W tamtej chwili nie zdawałam sobie sprawy, nadal nie zdaję sobie sprawy z tego, co to było. Zaczęłam trenować, nie myśląc zbyt wiele o celu biegu, ale z miłości do tego sportu, bo odkryłam, że naprawdę uwielbiam sport, wypełnia moje serce i duszę, sprawia, że czuję się spełniona.
Zbliżała się ta data i zaczęłam się denerwować, ale nigdy nie przestałam wierzyć we wszystko, co nauczyłam się, aby się tam dostać, a gdy zaczął się półmaraton, byłam wdzięczna za bycie częścią tego wszystkiego, bo naprawdę ta energia to było coś, czego nie widziałam nigdy wcześniej, przy założeniu, że 3500 kobiet było zjednoczone z tylko jednym celem: META.
W tamtym momencie zaczęłam spokojny bieg, biegnąc w komfortowym tempie dla mnie, kluczowe w tym wszystkim jest to, aby w głowie mieć zaufanie do samego siebie i nie rozpaczać, w mojej głowie była tylko i wyłącznie meta, ten koniec, te uściski, które miałam otrzymać gdybym przekroczyła linię. Na moim ramieniu miałam napisane imiona ludzi, których kocham, abym poczuła się kompletnie w ich towarzystwie (Rugge, mama, tata, numer 5, Benja, Lolo, Felipe). Oni byli tam ze mną.

Kiedy dotarłam, przeżyłam największy dreszcz emocji w moim życiu, to osiągnięcie, które zależało tylko i wyłącznie ode mnie. Z tym wszystkim chcę was zainspirować, chcę żebyście wierzyli w siebie samych, jeśli uprawiacie sport, wszyscy mogą, to przepełni wasze serca, przyniesie wam szczęście.
I nie zapominajcie, że każdą rzecz, którą wam zaproponują, możecie osiągnąć jeśli wierzycie w siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!