Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 11 czerwca 2016

Opracowanie piosenki Sigo Adelante


Dziesiąty utwór z Dysku 1. Jest to hiszpańska wersja piosenki Still Standing

10. Sigo Adelante
Tekst oryginalny ; Język hiszpański

Me acostumbre a dejarte ganar
Me heriste con tu filo mortal
Sobre mi fuego echaste agua
Por ahogar la luz en mi
Pero hay un grito que no calla
Porque siempre estuvo ahí

Ven y enciende el mar bajo mis pies
Alma y corazon arráncame
Dices que solo me salvas tu
Y que estoy presa en tus brazos
Dejarte atras es importante
Sigo adelante
Sigo adelante

Voy a borrar el llanto de ayer el llanto de ayer
Volver al sitio aquel que ocupe
Me siento fuerte más valiente
Al perderte yo aprendí
Que hay un mundo diferente a kilómetros de ti

Ven y enciende el mar bajo mis pies
Alma y corazon arráncame
Dices que solo me salvas tu
Y que estoy presa en tus brazos
Dejarte atrás es importante
Sigo adelante
Sigo adelante
Sigo adelante
Sigo adelante

Me imagine que eras único el rey de la verdad
Hoy puedo ver que patético tu fuiste en realidad
Ya te olvido me das pena
Estás tan perdido que das pena

Ven y enciende el mar bajo mis pies
Alma y corazon arráncame
Dices que solo me salvas tu
Y que estoy presa en tus brazos
Dejarte atrás es importante
Sigo adelante
Sigo adelante
Sigo adelante

Sigo adelante
10. Idę dalej
Tekst tłumaczony ; Język polski

Przyzwyczaiłam się do pozwalania ci wygrać
Zraniłeś mnie twym zabójczym ostrzem
Na mój ogień wlałeś wodę, aby zgasić światło we mnie
Ale jest jakiś krzyk, który nie cichnie, bo zawsze był tam

Chodź i zapal morze pod moimi stopami
Duszą i sercem przebudź mnie
Mówisz, że tylko mnie ratujesz i że jestem zdobyczą w twoich ramionach
Zostawienie cię daleko jest konieczne!
Idę dalej
Idę dalej

Usunę wczorajszy płacz
Wrócę do miejsca, które zajmowałam
Czuję się silna, odważniejsza
Gdy straciłam cię, nauczyłam się, że jest przecież świat inny, kilometry od ciebie

Chodź i zapal morze pod moimi stopami
Duszą i sercem przebudź mnie
Mówisz, że tylko mnie ratujesz i że jestem zdobyczą w twoich ramionach
Zostawienie cię daleko jest konieczne!
Idę dalej
Idę dalej
Idę dalej
Idę dalej

Wydawało mi się, że jesteś jedynym królem prawdy
Dziś widzę, jak bardzo sztuczny byłeś naprawdę!
Już cię zapomniałam, dałeś mi nauczkę
Jesteś tak zagubiony, że czujesz się źle

Chodź i zapal morze pod moimi stopami
Duszą i sercem przebudź mnie
Mówisz, że tylko mnie ratujesz i że jestem zdobyczą w twoich ramionach
Zostawienie cię daleko jest konieczne!
Idę dalej
Idę dalej
Idę dalej

Idę dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!