Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 5 lipca 2016

[Blog Cande] Idealne plany na weekend

24/06/2016
Piątek
Idealne plany na weekend
Cześć przyjaciele! Jak już wiecie, jestem wielką fanką planowania i robienia wielu rzeczy, i wiele więcej podczas weekendu.
Wiele razy się nam kończą pomysły i nie wiemy za bardzo co robić, czasami jest fajnie zostać w domu i trochę odpocząć, ale też warto zorganizować plany.
IMG_2598
Opowiem wam o paru pomysłach, zobaczymy, czy wam się spodoba robienie tych rzeczy tak jak mi.

1- Pójść do kina z przyjaciółkami, kupić wielki kubeł popcornu i zobaczyć romantyczny film albo coś z dreszczykiem
2- Pójść na zakupy z twoją mamą, czasami nie trzeba kupować aby iść na zakupy, możesz pójść popatrzeć na piękne rzeczy, trzeba zebrać pomysły z manekinów i gotowe
3- Zorganizować pyszną herbatę z przyjaciółkami, zająć się przygotowaniem czegoś pysznego i słodkiego, i poprosić, żeby też przyniosły rzeczy, i w ten sposób stworzyć niesamowitą chwilę
4- Spotkać się wieczorem z przyjaciółmi, aby zrobić super pizze (Uwierz mi, że cały ten czas przygotowania jest bardzo zabawny)
5- Wykorzystać czas na aktywność na świeżym powietrzu, wyjść biegać albo na rower... Sama albo z przyjaciółmi
6- Poświęcić czas na posprzątanie w szafie, włączyć fajną muzykę i zobaczyć, czy są jakieś rzeczy, których już za bardzo nie używasz i oddać je
7- Gotować jakieś nowe przepisy i zaprosić przyjaciół, aby ich wypróbowały
8- Zrobić sobie wcześniej prace domowe, w ten sposób będziesz spokojna z datami ich oddania
9- Zadbać trochę o siebie, zrobić sobie dzień spa w domu, tj. dłonie, nogi, kremy, depilacja, wszystko! W ten sposób poczujesz się jak nowa
10- Zobaczyć dobry film, zamówić lody i zostać spokojnie w domu
11-Spędzić dzień oglądając wszystkie moje filmiki i czytając mój blog!!! Dobry pomysł, prawda?

To są moje ulubione plany na weekend. Co sądzicie?
IMG_2453

IMG_2603

FullSizeRender

IMG_2656

1 komentarz:

  1. Czy pojawią się kolejne tego typu tłumaczenia ?
    Mam nadzieje , że tak

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!