Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 16 października 2016

Jorge Blanco TV-Odcinek 108 ,,Jaka piosenka, gdy jestem sam? TAG #15LosowychPytań'' + cover Princa

Filmiki w każdy piątek. (Tłumaczenie z opóźnieniem na blogu)

PRINCE COVER - KISS (Miasto Muzyczne Festiwal Food&Wine)
Cześć wszystkim! Jestem bardzo podekscytowany, aby pokazać wam moje cover Prince'a - Kiss. Śpiewałem na Festiwalu Food&Wine w Nashville kilka dni temu. Mam nadzieję, że Ci się to spodoba.

Jaka piosenka, gdy jestem sam? TAG #15LosowychPytań
Witam wszystkich! Robię jeden z tych filmów i jestem bardzo podekscytowany. Mam nadzieję, że dowiesz się czegoś więcej o mnie.

1 komentarz:

  1. Jedzie ktoś do Gdańska.Ja mam trybuna 113 rząd 1 miejsce 12 i 13.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!