Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 7 listopada 2016

Niesamowite 3 lata!

Znalezione obrazy dla zapytania 3 lata
Dziś mijają 3 lata odkąd utworzyłem bloga i napisałem pierwszy post. Przez cały ten okres z nieśmiałego chłopca, stałem się bardziej towarzyski. Wszystkie motywacje i komentarze bardzo mnie cieszyły. Na blogu spędzałem wiele godzin, aby dostosować go do waszych potrzeb. Dziś, gdy serial się skończył - posty pojawiają się co jakiś czas. Chodź chciałbym dalej pisać i dzielić się takim ogromem wiedzy jak kiedyś, nie jest to możliwe. Nie zamykam bloga, ale ograniczam. Blog posłużył już Violettcie i mam nadzieję, że nie zapomnicie świata przedstawionego przeze mnie. Byłbym szczęśliwy jeśli czasami zaglądnelibyście na bloga, sprawdzając co u obsady.

Czas na podsumowanie:
Ilość postów: 2 612
Ilość wyświetleń bloga: 1 752 834
Ilość komentarzy: 1 031
Najpopularniejszy post: Violetta sezon 3. Kiedy nowe odcinki? (12 541 wyświetleń)
Najpopularniejsza strona: Odcinki 3 sezonu Po Polsku (831 630 wyświetleń)
Ilość zmian szablonu: 7 razy szablon został zmieniony 1.kwiecień 2014 2.maj 2014 3.czerwiec 2014 4.grudzień 2014 5.czerwiec 2015 6.luty 2016 7.wakacje 2016
Ilość redaktorów w ciągu całej pracy: 5 (nazwy: Binek (cały okres), Jorge Blanco(2014), Violetta Polska(2014), Sonik(2014), My Creativa 3(2016) )
Znalezione obrazy dla zapytania violetta Gracias
Znalezione obrazy dla zapytania violetta Gracias
Znalezione obrazy dla zapytania violetta Gracias

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!