Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 27 listopada 2016

Tini - Ambasadorką Pokoju

17 listopada w Buenos Aires w Domu Kultury Kirochner odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu Ambasadorki Pokoju. Certyfikat ten otrzymała Martina Stoessel z rąk władz Buenos Aires.
Martina była tak szczęśliwa, że postanowiła umieścić nagranie z wydarzenia na swoim kanale.


Jak widać na nagraniu podczas koncertu towarzyszy jej Odino Faccia. Zaśpiewała z nim piosenkę Baracka Obamy - Somos El Cambio.




Znalezione obrazy dla zapytania cudzysłów
Odino Faccia: Towarzyszy mi  podczas 'Red Por La Paz', nazwaliśmy ją {Ambasadorką Pokoju}. Niesie tak piękne wiadomości, piękne wartości, rodzinę. Jesteś wzorem do naśladowania. Twoje słowa czyny ... inspirujesz wszystkich i to jest to, czego teraz brakuje.

Martina Stoessel: Emocje teraz grają przeciwko mnie, jestem pewna, że to też oznaka pokoju. Jestem trochę zestresowana, po zaśpiewaniu tak emocjonującej piosenki. Chcę najpierw podziękować za zaufanie do mnie, za myślenie w taki sposób, za to... Nigdy sobie tego nie wyobrażałam. Chcę podziękować również moim rodzicom. Zawsze. Bo oni są dla mnie najważniejsi. Byli przy mnie odkąd się urodziłam. Zawsze byli, w dobrych i złych chwilach. Jestem kim jestem, dzięki wartością, które mi dali. Ukształtowali moją osobowość ... wszystko! Moim przyjaciółką ... są zawsze przy mnie. I chciałam powiedzieć, że zmiana zaczyna się od siebie, od domu. Rodzice uczą swoje dzieci wartości, miłości, ale potrzeba trochę więcej miłości. Kochajcie swoich przyjaciół, rodziców. Kochajcie to, co robicie, swoją pasję, kochajcie i pomagać innym. Sądzę, że dzień, w którym zrozumiemy i zaakceptujemy to, że wszyscy jesteśmy różni będzie dniem pokoju, który stanie się rzeczywistością! 

1 komentarz:

  1. Mega świetny bloooog <3
    what-could-i-say-in-this-moment.blogspot.com pomogłabyś mi wyporomowac ? dzieki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!