Ariana | Blogger | X X X X

środa, 23 lipca 2014

Sobota według Cande



Najlepszy dzień w tygodniu to sobota. Pragnę ją z całego serca. Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo na nią oczekuję. Kocham sobotę! 
Telefon: Jofito jak się masz? Tak jestem w domu, relaksuję się. Cieszę się że w końcu sobota! Och jesteś za rogiem i chcesz przyjść.. Dlaczego?! Tak, oczywiście. Nie ma sprawy. Chodź. 
Pół godziny później..
-Cześć -Cześć -Niespodzianka!  - Och przyszłyście. 
-Cześć, jak się masz?
-Zostaw to w spokoju bo masz mnie słuchać! Mam dużo plotek, naprawdę bardzo gorące. 
- Zrobimy fotkę na twittera!
- Ta plotka jest na prawdę wybuchowa!
- To jest bomba! - Czekajcie  -Na prawdę w tej chwili?
- Mamo jak się masz? Tak możesz przyjść nie ma problemu, chodź. 
-Dobra słuchajcie serio, ktoś powiedział mi.. - Czekajcie!  - Kto tym razem? Nie mogę w to uwierzyć! - Nie wiem- Czeeść, jak się masz? - Co ty tu robisz?
- Widziałam twoje zdjęcie na twitterze i pomyślałam "Dlaczego tu nie przyjść"?
- aa   -jest ok prawda? - fajny kapelusz - aa pożyczyłam drugi raz. Teraz masz go z powrotem i tutaj są rzeczy dla ciebie. Niektóre rzeczy są brudne, przeprasza.
- Cześć dziewczyny! 
- Myślałam że będę mieć cichą spokojną sobotę! Nie mogę w to uwierzyć każdy jest tutaj! Ok, nie obchodzi mnie to co się tutaj dzieje, cieszymy się sobotą tak? 
- Sobota!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!