Ariana | Blogger | X X X X

środa, 5 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 29- Moja przygoda z lotniska do Los Angeles

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Cześć! To jest mój najnowszy film, w którym będziecie Państwo świadkami mojej podróży do Los Angeles. Ja również przemówię o fanatyzmie w #JorgePOV dzisiaj, i dobrze ... resztę to trzeba zobaczyć. 


Tłumaczenie Polskie:
Cześć, witajcie w dzisiejszym filmiku. Cóż, dzisiaj w zasadzie pojedziecie ze mną na lotnisko, ponieważ muszę gdzieś polecieć. I zobaczycie co się stało, ponieważ było dużo problemów z lotami. Potem porozmawiamy na interesujący temat w dzisiejszym #JorgePOV. Więc, mam nadzieję, że filmik wam się spodoba. Pa! Zrozumieliście? Nie ważne, oglądnijcie, pa! 
Jorge Blanco YouTube
Jestem na lotnisku, ponieważ mam ważny wyjazd. Jestem też zmęczony, ponieważ leciałem 10 i pół godziny. I dobrze, pokaże wam moje plany. Dokąd zmierzam? Zobaczycie. 
C-43 VA 1956 8:56 AM Los Angeles (Ameryka pł. s.California-przyp. red.)
Wciąż jestem na lotnisku, ponieważ mój pierwszy lot został opóźniony do Buenos Aires, więc nie zdążyłem na swój lot do Los Angeles. Więc teraz szukam jednego wolnego lotu. Jestem w liście oczekujących. Mam nadzieję, że znajdę wkrótce jakiś lot. Jakkolwiek będziecie ze mną cały czas. 
Myślę, że teraz mi się uda. Jestem drugi w liście oczekujących, na której jest ponad 20 osób, więc mogę mięć szczęście. 
Nie, nie było żadnego miejsca w tym locie. Więc do tej pory na jeden lot się spóźniłem, a dwa były zapełnione. Szukam dalej, dopóki jakiegoś nie znajdziemy! Tak czy inaczej, takie rzeczy się zdarzają. 
(po cichu) W końcu się udało!
Jestem teraz w Los Angeles, spójrzcie na ten piękny krajobraz. 
Cóż, świetnie się bawię tu w Los Angeles, korzystając z upałów, ponieważ w Buenos Aires było zimno. Potrzebuję małej...małej przerwy od zimna. Co Arnold Schwarzenegger tutaj robi? Los Angeles. Cóż, dobrze się tutaj bawię. Pokaże wam więcej moich planów. Pa! 
Hej! Jestem tutaj z moimi przyjaciółmi i moim zespołem. To Mike, to Crystal, to Bob, chciałem tylko Wam ich przedstawić, żebyście wiedzieli kim są, bo będą wokół mnie, a ktokolwiek jest obok mnie musi być w moich filmikach. Mówię teraz po angielsku, ponieważ oni muszą wiedzieć co się dzieję. Dopóki chcę, żeby wiedzieli co się dzieję. Okej. Pa! 
Podczas mojego pobytu w Los Angeles, uświadomiłem sobie coś. Zastanawiałem się, czy te litery nie były trochę większe? Ah, rozumiem! To magia telewizji. Nie, żartuję. To jest w moim hotelowym ogrodzie. Ładny? 
Jorge Blanco
Hej, jak się macie? Witajcie w dzisiejszym #JorgePOV. Postanowiłem porozmawiać o walce pomiędzy fandomami. Myślę, że wszyscy jesteśmy w to zaangażowani. Uważam, że to nie jest konieczne. Każdy z nas może obserwować osobę, jaką chcę. Każdy ma swój gust. Możesz się interesować każdą osobą, bez względu na to co mówią inni. To nie jest złe, podążać za kimś, ale nie każdy podzieli twoje uczucia. do idola. Nie warto wtedy krytykować innych ludzi, czy ich idola. Wszyscy jesteśmy ludźmi, ale wszyscy jesteśmy inni, nie oczekuj od ludzi, że będą czuć to co Ty, albo myśleć to co Ty. Nie walczcie, poświećcie ten czas na miłość do swojego idola, nie obrażając innych. Każdy artysta jest wdzięczny swoim fanom. Ja tak naprawdę jestem bardzo wdzięczny za całe wsparcie, jakie mi dajecie. Kocham was wszystkich, dziękuję Wam. Tak, więc nie daj się wplątać w głupie fandomowe walki. To nie ma sensu. Liczy się bycie szczęśliwym. Lubimy to co nam się podoba, i dajemy innym lubić to co im się podoba, haha. Tak, czy inaczej, możecie napisać mi własną opinię na Twitterze za pomocą hastagu #JorgePOV. Kocham was wszystkich. Bycie hejterem nie ma sensu, naprawdę. Bądźcie szczęśliwi, nic innego się nie liczy. 
#Jorge PointOdView
#JorgePOV
To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że się wam podobało. Do zobaczenia w następnym filmiku. Miłego weekendu. Kocham was. Pamiętacie jak leci piosenka. (piosenka w tle)
Pamiętnik
------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!