Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 6 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 30- Maker Studios

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

 Hej! Oto mój najnowszy film, gdzie można oglądać to, co robię w Los Angeles, mam nadzieję, że Ci się spodoba! 


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Jak się macie? W zasadzie zobaczycie dzisiaj co robię w Los Angeles, więc jeśli chcecie wiedzieć oglądajcie! Pa!
Jorge Blanco YouTube
Wędrówka. Dobry trening. Natura. Wspaniały widok. Los Angeles, nieźle. Jesteśmy w górach i właśnie mi powiedzieli, że to jest dom George'a Clooney'a. Nieźle. To bardzo piękne miejsce do zamieszkania, w górach otoczony przez naturę.
Właśnie będę jadł obiad z Cristal i Bob'em, mój przyjaciel polecił cesarską sałatkę, ponieważ szef kuchni się tym fascynuję. Ale musimy się zachowywać, jakbyśmy znali szefa od dawna, ponieważ zamierza zrobić małe przedstawienie dla nas.
Zmiana planów, teraz musimy zachowywać się jakbyśmy znali Puenta, więc gdy się zjawi po prostu zrobimy ,,Hej Puente''.
Wszyscy-Hej Puente!
Puente-Już znacie moje imię. Już mi się podoba. Teraz przygotuję dla was cesarską sałatkę. Czy to wasz pierwszy raz?
Cristal-Nie, widzieliśmy cie wcześniej.
Tak znamy cię Puente, znamy cię.
Więc wiecie już wszystko. Okej. Zaczynamy.
(przyspieszenie czasu)
Cristal-To niesamowite.
Puente-To dla pani
Cristal-Bardzo dziękuję.
Puente- Smacznego!
Dzięki Puente, dobrze cię widzieć.
Puente-Ciebie też.
To był Puente. Tę sałatkę polecił nam Danny z Maker Studio, więc to jest dla ciebie Danny.
Impreza Maker Studio, chodźmy.
To tyle na dzisiaj, jeśli to nie jest jeszcze jasne, dlaczego przyjechałem do Los Angeles, obejrzyjcie filmik w piątek. Mam nadzieję, że się podobało. Kocham was i pamiętajcie, aby subskrybować.
Krótkie wspomnienie...
Cande-Zostajesz na zewnątrz.
Ruggero-To mój dom. Pa!
Cande-Jesteś złośliwy. Cześć Blanco!
Cześć. Ona nienawidzi tej piosenki.
Pamiętnik
----------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!