Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 27 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 38- Przygoda w Polsce

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

W tym filmie zobaczysz, co zrobiliśmy w ciągu ostatnich kilku dni w Warszawie i to, co zrobiliśmy w Krakowie. Mam nadzieję, ci się spodoba! Nie zapomnij zapytać mnie, co chcesz z hashtag #JorgeResponde.


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Witajcie w dzisiejszym filmie. Jesteśmy teraz w Polsce, dokładnie w Krakowie. Podczas tego wideo zobaczysz, co zrobiliśmy w Warszawie przez kilka ostatnich dni. Wielkie show z ponad 30.000 osób było zapełnione. Niesamowite. A potem pojechaliśmy do Krakowa i zrobiliśmy kilka żartów przyjaciołom. 
Jorge Blanco YouTube
Hej, jeśli masz na imię
(...) tutaj masz napój. 
Ja nie drwię z polskiego, ale po prostu żartowałem, bo Polska bardzo różni się od mojego języka, hiszpańskiego, to sprawia, że jest bardziej ciekawy. 
Przyjeżdżając na dzień prób. Witaj w klubie. 
Facu- Ćwiczę jak widać. Jestem bardzo dobry.
Hej. Jestem tutaj na stadionie, gdzie wiele niesamowitych osób przyszło, takich jak piłkarzy i niezwykłych muzyków. Stadion Narodowy w Warszawie. Do zobaczenia jutro. 
Jutro...
Powiedźmy komentarz do fanów, którzy są poza stadionem. 
Jak widać mam trochę wolnego czasu i trochę się relaksuję. To jest autobus, którego używamy podczas podróży gdzieś niedaleko. To nie jest złe, podczas kolejnego filmu dam ci wycieczkę. 
Jesteśmy przygotowani, ponieważ nowa piosenka weszła do show Crecimos Juntos, czy ty o tym wiesz. 
Diego-W Krakowie można znaleźć małpy.
To było tyle na dziś. Pamiętaj, że przez hashtag #JorgeResponde można zadać mi pytania, co chcesz. 
#JorgeResponde
Ja wybrałem kilka pytań i wideo, bardzo szybko odpowiem. Dziękuję bardzo za oglądanie, kocham was wszystkich i do zobaczenia w piątek. Oh! Nie zapomnij subskrybować. 
Pamiętnik
----------------------
Jorge Blanco

2 komentarze:

  1. Dlaczego nie było Crecimos Juntos na koncercie w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy, ale zapewne przez akcje organizatorzy dodali je na dalszą trasę.

      Usuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!