Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 12 września 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 42- W miłości w Wiendniu

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blog nie ustalone dodawanie)

Hej, mam nadzieję, że ci się spodoba ten film, gdzie można zobaczyć, co zrobiłem w Wiedniu i w jaki sposób Niemieccy fani tańczyli dla nas w Kolonii.

Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się masz? Witam w dzisiejszym filmie. Zobaczysz, co zrobiliśmy podczas tej części trasy w Wiedniu. Wiele zabawnych rzeczy, ale ktoś kto mnie odwiedził. Fani zaskoczyli nas w Kolonii. w Niemczech. Ciesz się!
Jorge Blanco YouTube
To jest stylowe śniadanie. Piękny widok, ale ja wolę patrzyć przedemnie. 
Fani z Niemiec mają dla nas niespodziankę. 
Podczas pokazu w Wiedniu dwie osoby chwyciły za mój telefon i to co się stało. Z Stephie i Jossie
Uważajcie tancerze, te dziewczyny mogą ukraść wam pracę.
Nie ma nic lepszego niż chodzenie po Wiedniu z najpiękniejszą dziewczyną. 
Dobrze, to było wszystko na dziś, zobaczymy się podczas następnego filmu, w piątek jak zawsze. Zobacz, co zrobiliśmy podczas trasy, niektóre żarty i oczywiście #JorgePov. Subskrybuj. 
Pamiętnik
-------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!