Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 11 września 2015

Tini-Nowe życie Violetty


Bardzo szybko i nieoczekiwanie dowiedzieliśmy się o nowym filmie o Martinie W Mediolanie odbyła się konferencja prasowa, w której uczestniczyła Tini, ,Mercedes i Jorge.

"Tini - nowe życie Violetty"
Opis filmu: (Tini):Jestem bardzo szczęśliwa, bo to dla mnie wielka szansa. To mój pierwszy raz w kinie, dlatego to nowa przygoda. Tytuł jak widać ma w sobie "Tini", czyli mój pseudonim, pod którym każdy mnie zna. Moja rodzina nazywa mnie tak od czasu, kiedy byłam mała. Tak samo przyjaciele czy fani. W filmie będziecie mogli zobaczyć, jakie jest moje prawdziwe życie. 

W produkcji pojawi się Martina, Jorge(jego rola będzie podobna do serialowej), Mercedes(także jej rola jest podobna). Są plotki, że pojawi się także Clara Alonso.
Premiera odbędzie się jesienią 2016. Polką datę nie znamy. Film w całości nakręcony w języku hiszpańskim.
Bezpośredni odnośnik do obrazka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!