Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 19 września 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 44- Z Werony do Paryża

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blog nie ustalone dodawanie)


Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się macie? W zasadzie to, co dziś zobaczysz to, co zrobiliśmy w Weronie, to piękne miasto. 
Werona
Następnie udaliśmy się do Paryża. 
Paryż
Jesteśmy tu w Paryżu. Ciesz się!
Jorge Blanco YouTube
Jesteśmy w przejeździe w Weronie. 
Czy to nie zabawne wiedzieć, że teraz gdy lwy mieszkają stoi Leon.
To jest piękne. Aby dojść do tego pięknego miejsca i być mile widziany przez tych ludzi. I nie ma innych osób prowadzących. 
Teraz jedziemy Włochy. 
Inną płaszczyzną, lecimy do Paryża, kocham Paryż. Do zobaczenia tam!
Jesteśmy w samochodzie w Paryżu. 
Mimo, że mam się świetnie podczas tego World Tour. Dziś jest 15 września i tęsknie strasznie za moim krajem. Bo dzisiaj jest dzień, w którym świętujemy niepodległość Meksyku. Chciałbym być tam z rodziną i przyjaciółmi. Oglądając ,,grito;;'' niepodległości, co robimy każdego roku. I wolałbym jeść pizze. Nawet jeśli ta pizza wygląda pysznie. Chciałbym jakieś meksykańskie Tacos. Nawet Tacos, tylko niektóre meksykańskie jedzenie. Brakuję mi strasznie mojego kochanego kraju. Szczęśliwy Dzień Niepodległości. Aby każdy meksykanin to oglądał. 
Mam nadzieję,  że podobał wam się dzisiejszy film. I tak mam pryszcza. Pamiętaj, aby subskrybować, a my zobaczymy się za dwa dni. Jak zawsze. Kocham Was!
Pamiętnik
--------------------------------
Jorge Blanco

1 komentarz:

  1. Polecam mojego bloga : http://nastepcy-polska.blogspot.com
    Nie, to wcale nie jest chamska reklama xD
    P.S. Suuuuper blog :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!