Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 19 września 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 3 Niech żyją różnice


Nadchodzi trzeci rozdział Ruggelaria. Miłość może wszystko...(no prawie wszystko), ponieważ w tej nowej odsłonie możemy zobaczyć jak Cande i Rugge mają jakieś małe, duże różnice. 

Tłumaczenie Polskie:
Niech żyją różnice
Candelaria-Kochany, to jest niespodzianka? Wiesz jak uwielbiam niespodzianki.
Ruggero-Jestem pewien, że ci się spodoba.
C-Jestem zdenerwowana.
R-Gotowa
C-Tak
R-Szef kuchni Ruggero! Tagiatella z pomidorami!
C-Dziękuje, jesteś najlepszym chłopakiem na świecie.
R-Jesteś szczęśliwa.
C-Jupii

C-Nie uwierzysz jaki miałam wczoraj dzień, to trwało cały czas, niesamowite. Wstałam o 7 rano, ale wtedy powiedziałam sobie .. nic się nie zdarzy jak zdrzemnę się jeszcze 15 minut''Ale jednak powiedziałam sobie ,, pójdę na siłownie, wyzwolenie energii idzie ciężko!'' To był poniedziałek i jadłam jak świnia przez cały weekend, musiałam tam pójść. Poszłam na siłownie i powiedziałam sobie ,,dzisiaj skupię się na areobiku''. Poszłam poszukać trenera, ale go nie było. Uwierzysz w to? I musiałam ćwiczyć sama. Ćwiczyłam pół godziny na bieżni i kolejne pół na ellipticall. A jak twój dzień, jakie newsy? W każdym razie, zdecydowałam się wrócić do domu i zjeść śniadanie. Wróciłam do domu, zaczęłam robić swoje śniadanie. Ale czekaj! Wiesz co? Nie zostało nic soku, nawet pomarańczowego. Pomyślałam ,,Ruggero na pewno wypił je wszystkie''. Więc poszłam do sklepu warzywnego. Wybrałam niektóre owoce i wróciłam do domu. Zrobiłam świeży sok i oczywiście go wypiłam. Wzięłam prysznic. A ty co robiłeś? Więc pomyślałam również, że powinnam kupić włóczki. Pomyślałam później, co jeśli zacznę dziergać szalik? Powinnam zrobić na zimie. Pomyślałam, że całkiem dobra byłą odkąd. Jestem bardzo dobra w sztuce i szaliku. Więc pomyślałam ,,Dobrze by było zrobić jednego dla Ruggero.'' Lubisz niebieski? Kocham niebieski. To będzie niebieski. Nic. Nie masz nic do powiedzenia? Nic się nie działo przez cały dzień? Widziałam nowe kwiaty,  które mam. Są prześliczne. Rozmawiałam z twoim bratem i nie mogę uwierzyć, że nie powiedziałeś mi, że zerwał z Soleded. To jest coś co powinieneś mi powiedzieć. Oni oficjalnie zerwali? Tak czy nie? Wiesz cokolwiek o tym?
R-Nie.
C-Więc nie masz żadnych newsów? Nic się nie wydarzyło? Nic?
R-Nic. Będę głównym bohaterem w nowym show. Ale to nic wielkiego.

R-Sos pomidorowy. Idealnie. Trochę sera n wierzchu, trochę więcej i rukoli. Niesamowite.
C-Cześć kochanie.
R-Cześć wszystko dobrze tutaj.
C-Tak, naprawdę? Nie wiem dlaczego, ale czuję jak by coś się działo. Nie ważne. Nie zapomniałeś o naszym obiedzie z moimi rodzicami, prawda?
R-Nie, nie zapomniałem, obiad z twoimi rodzicami, tak.
C-Nie wiem, ale czuję jak byś zapomniał.
R-Nie naprawdę pamiętałem.
C-Sos pomidorowy?!
R-Nie.
C-Pizza pomiędzy posiłkami?!
R-Przepraszam, przepraszam, ale byłem głodny. Posprzątam wszystko, przysięgam. Nie zapomniałe o obiedzie z twoimi rodzicami. Ale byłem głodny.
C-To niesamowite, ja również jestem głodna. Teraz idę się przygotować.

C-Kochanie, jestem prawie gotowa. Spójrz, co sądzisz? Podoba ci się? A może ten lepszy. Jest krótszy, więc nie wiem, wygląda bardziej codziennie. Ten, który mam na sobie jest bardzo ekskluzywny.
R-Wiesz co, wolę ten, który masz w rękach.
C-Naprawdę? Chciałam założyć ten, czuję jak by pasował lepiej. Sądziłam, że ten jest zbyt krótki. Co sądzisz?
R-Więc noś co tylko chcesz.
C-Ale lubisz strój, który mam na sobie?  Jeśli nie, założę coś innego.
R-Wiesz co, właśnie kocham ten co masz na sobie, jest mój ulubiony.
C-Wspaniale, założę ten. .... Kochanie jestem gotowa.
R-Okej! ...Gotowy!
C-Nie, cięcie, cięcie. Moje życie tak nie wygląda. Wygląda tak:
R-Kochanie, jestem ciut nie zdecydowany. Co powinienem włożyć? Zieloną koszulę, sweter, zwykłą koszulę. Buty lub trampki? Nie wiem, co sądzisz?
C-Nie wiem kochanie. Wszystko wygląda dobrze na tobie. Lubię tą.
R-Ok, założę to. Poczekaj chwilę, wrócę zaraz. ........ Jeszcze jednak rzecz i skończyłem. ....Idziemy!
------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!