Ariana | Blogger | X X X X

środa, 14 października 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 6 Była



Nadchodzi 6 odcinek #Ruggelaria. Była Rugge pojawia się między tą dwójką i Cande nie może przestać oglądać i słuchać o niej na każdym kroku. Jeśli chcesz wiedzieć, co się stało z twoją ulubioną parą włącz play tego nowego odcinka. 
Tłumaczenie Polskie:
Była
Candelaria-Już jej powiedziałam, że nie powinna mieszać tobie, ponieważ jesteś ze mną. Ty mnie zawsze bronisz. Mój. 
Ruggero-Rozumiem
C-Tak, zawsze.
R-Dziękuję, zaczekaj chwilkę. 
C-Kto to?
R-Nikt.
C-Tak, to był na pewno ktoś. Powiedź mi.
R-Nikt, zapomnij o tym.
C-Kto to?
R-Nikt, naprawdę. To nie ma znaczenia.
C-Kto to był? Twoja była dziewczyna? Dlaczego wciąż piszę do ciebie? Nie rozumiem tego. Czy ta dziewczyna nie rozumie, że to był powód dlaczego odszedłeś od niej i, że jesteś ze mną? Co powiedziała?
R-Wysłała mi wiadomość, ale nie zwracam na nią uwagi. 
C-Ok, więc chcę ją zobaczyć. Co napisała? Co odpisałeś? Chcę ją zobaczyć. Chcę ją poznać. Pokaż telefon. 
R-Nie, po co?
C-Daj.
R-W porządku, trzymaj. 
C-Ona jest cichym diamentem. 
R-Nie, to moja ciocia Silvia. Spójrz na jej wąsy. Ona jest jedyną, która pracuję w pociągu widmo w parku, Ona jest moją byłą dziewczyną. 
C-Ona?
R-Tak.

R-Kochanie, dobrze się czujesz? Czuje, że jesteś dziwna. To z powodu wiadomości od mojej byłej?
C-Nie kochanie, czuję się dobrze. 
R-Jest dziwna. Stało się coś? Na co patrzysz?
Była dziewczyna Ruggero-Hej, jestem ex.
R-Kochanie, hej, jestem tutaj
B-Ex, ex, ex.....
R-Kochanie obudź się.
C-Tak.
R-Jestem głodny, zamówmy pizzę? Może margarite, albo jedna z cebulą, twoją ulubioną. 
B-Mniam, uwielbiam ją.
R-Kochanie!
C-Przestań! Tak zamówmy pizzę. Wiesz co kochanie, nie jest okej z powodu twojej byłej. Nie mogę przestać o niej myśleć. Jest piękna. 
R-Ja ci powiedziałem, że mnie nie obchodzi. On jest już moją byłą. Z drugiej strony była bardzo nudna. 
C-Zgoda, tak, wierze ci.
B-Czekaj, posłuchaj tego. Dlaczego komputerowi było zimno? Bo okna były otwarte. 
R-Jesteś najzabawniejsza na świecie.  ... Nie wierzysz mi kiedy mówię, że jest nudna. Zawsze mówiła okropne żarty. Nigdy się nie śmiałem. 
C-Ok, tak, wierze ci. Wierze w to co mówisz. Jeśli ona była taka nudna, czemu byliście ze sobą tak długo?
R-Nie wiem, zgaduję, że z powodu naszego zespołu.
C-Co? Miałeś zespół, a ja dowiaduję się tego teraz?
R-Spokojnie byliśmy do niczego. 
C-Nie mogę tego znieść. Sądzę, że to wystarczy. 
R-Ok, kochanie. Nie zasługuję na tę sugestię, które tworzysz.
C-Kochanie, masz rację, wierze ci. 
R-Uwielbiam, kiedy mi ufasz. Jesteś dla mnie najważniejszą osobą na świecie. Kochasz mnie?
C-Nie, nie, nie
R-Jak to nie?
C-Tak, miałam na myśli tak, kocham cię. Naprawdę, nie miałam tego na myśli. 
R-Dzięki bogu.
C-Wiesz co wyjdź. Nie chcę ciebie widzieć więcej. Idź, pa!
R-Nie zamówimy pizzy?
C-Tak masz rację, zamówmy ją właśnie teraz. 
R-Kochanie jesteś najlepsza, najładniejsza  i  najśmieszniejsza. Jesteś wszystkim.
C-Ty również.
R-Kto to?
C-Mój ex.

-------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese


Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!