Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 16 października 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 52- Idealne połączenie: SAMOCHODY I PRZYJACIELE.

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blog nie ustalone dodawanie)

Hej! Podczas tego wideo zobaczysz, co zrobiliśmy w Berlinie, Niemcy. Wielu przyjaciół i samochodów.

Tłumaczenie Polskie:
Hej, witam w dzisiejszym filmiku. Podsumowując, dzisiaj zobaczysz niektóre zabawne rzeczy, które zrobiliśmy ja i moi przyjaciele. Berlin, to piękne miasto, samochody i urodziny drogiego przyjaciela i brata-Diego. 13 października były jego urodziny, kocham cię bracie i najlepszego z okazji urodzin ponownie. 
Jorge Blanco YouTube
Berlin, Niemcy. To miejsce znane jest z najbardziej spektakularnych samochodów. Jestem tu w bardzo pięknym expo. Uwielbiam to. Motocykle też, dlaczego nie? Volkswagen. Jak fantazyjnie. 
Tu jest ta rzecz. Jeśli chcesz zrobić zdjęcie, najpierw trzeba go naładować. Dopóki nie jest w pełni załadowany, nie zrobi zdjęcia. Zróbmy to. Jeśli każdy chciałby zrobić sobie zdjęcie, to bylibyśmy bardzo szczupli. Myślę, że potrzeba kilku zdjęć. To jest bardzo męczące. Myślę, że jest gotowa. Jeszcze tylko jeden. Myślę, że to się robi. 
Zdjęcie jest tutaj.
Oczywiście, nie jest to w targach samochodowych. 
Przyszłe samochody. Małe, ale piękne. 
I oczywiście, to jest bardzo wychodzący, elektryczny, one już nie zanieczyszczają. Kocham to. 
(sto lat po hiszpańsku)
Samu-lekki? czemu?
Prezent!
Diego-Zostawiłem moje w Hiszpanii, więc jest to idealne.
Wszyscy-Wszystkiego najlepszego!
A teraz 24 lata, mój przyjacielu.
Diego-24! Chcę, żebyście wiedzieli, że normalnie jestem bardzo zimne i odległe od moich przyjaciół i ludzi, zależy mi, ale z wami jest inaczej. Bo dla mnie jesteście moją drugą rodzinę, kocham was wszystkich tak bardzo i mam nadzieję, że zawsze będzie sukces, bo zasługujecie na to i dlatego, że jesteście utalentowani. Kocham was wszystkich, ja nie mówię za dużo, ale wam powiem. Kocham was! 

Jesteś by zobaczyć coś wyjątkowego. On jest Jorge, Jorge i Jorge. I to się nazywa doświadczenie Jorge. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy pojawia się szczególna więź, ale dla ciebie zrobimy to teraz. 
Dziewczyna-czuję się błogosławiona. 
Czuję, że nie mogę

Gramy razem i wygląda to świetnie. 

To było tyle na dziś. Kocham was i do zobaczenia w piątek, jak zawsze. Subskrybuj. Cześć!

Pamiętnik
----------------------
Jorge Blanco

1 komentarz:

  1. super post a i tam jest ten chłopak z serialu alex i spółka wowwww

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!