Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 17 października 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 7 Ale wstyd!



W tym odcinku Cande i Ruggero pokazują nam niektóre rzeczy, które zawstydzają innych. Ponieważ jeśli się kochają, jest dużo momentów „niech mnie piekło pochłonie!” w życiu Cande i Rugge. Tutaj podzielili się z wami wszystkimi! Ponadto w tym odcinku zaprosili gościa specjalnego, Jorge Blanco! 
Tłumaczenie Polskie:
Ale wstyd!
Candelaria-Wiem doktorze. Rozumiem, że się Pan niepokoi i wiem, że pytamy o coś skomplikowanego, ale potrzebujemy tego. Potrzebujemy Pana, kogoś kto odpowiada, kogoś kto ma dobrą etykę zawodową. 
Ruggero-Tak! W jego twarz! Co zamierasz zrobić?
C-Tak, wiem. Pytam Pana od początku, Panie Imbanez. Czy mógłby Pan rozważyć to ponownie i dołączyć do nas w projekcie. Z
R-Dalej! Już blisko!
C-Nie, Panie Imbanez mój telefon się psuję. Jak szalony, musimy zakończyć tę rozmowę. Może dlatego, że telewizor jest zbyt głośno. Zadzwonię wkrótce, jak będę mogła, dziękuję. 
R-Nie! Dlaczego? Nie, teraz. Muszę zaczynać od nowa. Wszystko w porządku z Panem Imbanez?
C-Tak, wszystko w porządku. 
R-Świetnie, cieszę się! Tak, Goool!

Przyjaciółka-Więc powiedź mi jaki on jest? 
C-Naprawdę jestem szczęśliwa. On jest słodki, traktuję mnie odpowiednio. Chroni mnie. 
P-To wszystko?
C-Jest przystojny. On ma naprawdę to wszystko.
P-Co za szczęście!
C-Powiedział, że chcę ciebie poznać, więc powiedziałam, by wpadł. Przepraszam, zaczekaj chwilę. Upuściłam coś. 
P-Cande, spójrz! O mój Boże, obczaj tego chłopaka! O mój Boże, umarłam.
R-Cześć dziewczyny! Cześć mój mały nugget. Jesteś siostrą, tak? Ruggero, miło mi poznać. 
P-Cześć, jak sie masz? 
C-Dobrze, cześć kochanie. Co się stało? Wyglądasz trochę inaczej!
R-Zauważyłaś. Byłem u fryzjera, podoba ci się? 
C-Tak, wygląda niesamowicie. 

Jorge-Wiesz kto gra jako środkowy pomocnik?
R-Nie!
C-Przepraszam. Kto jest gotowy, aby obejrzeć piłkę nożną? Tak!
R-Od kiedy uwielbiasz piłkę nożną?
C-Kochanie, jestem wielkim fanem piłki nożnej. Aktualnie mam piłkarską gorączkę. 
J-Wiecie, że Chufo Peladete gra?
R-Nie wiem.
C-Jest, albo go nie ma? Mam nadzieję, że zagra. Chuto Peladate dalej! dalej!
J-Chufo Peladete jest w przeciwnej drużynie.
C-Wynocha stąd! Idź umyj brudne naczynia i wynocha stąd! ... Goool! Tak!
J-To był gol od przeciwnej drużyny. Chuto Peladate zdobył bramkę. 

R-Dobrze, o 9:00 idealnie. Zobaczymy się tam. Kochanie przygotuj się. Mamy imprezę!
Szef kawiarni-Zamykamy wkrótce! Musicie wychodzić!
C-Ok, ale ja nie jestem z nim. Ja go naprawdę nie znam. Nie znam, nie. 

-------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli

Gość specjalny:
Jorge Blanco

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese


Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!