Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 29 lutego 2016

[Blog Cande] Violetta, czyli to wszystko, co się stało...


19/02/2016
Piątek
Violetta, czyli to wszystko, co się stało...

Minęły 3 miesiące, odkąd zakończyłam przygodę z VIOLETTĄ. Teraz mogę zobaczyć to wszystko na odległość, bardziej dojrzale. Nie mogę przestać wspominać o wszystkim, czym żyłam przez ponad 4 lata bardzo intensywnie i jestem pewna, że zapamiętam to na całe życie. Pamiętam ten dzień, kiedy zadzwoniono do mnie i powiedziano: ''Cande zagrasz charakter w nowym serialu Disney'a''                i wszystko aż do ostatniego show w Nicei, gdzie na zawsze została zasłonięta kurtyna, a ja wiedziałam, że to już koniec. 
Tyle rzeczy, które na zawsze pozostaną w moim sercu.. Spotkałam wspaniałych ludzi i jestem pewna, że będę utrzymywać kontakty z nimi dopóki nie będą starą babcią; zwiedziłam niezwykłe miejsca, zostawiłam moją rodzinę na kilka miesięcy, zakochałam się jak nigdy przedtem. Niewątpliwie to doświadczenie sprawiło, że dorosłam. 
Niezwykłym doświadczeniem było móc być tutaj z Wami. Nie mogę nadal tego przyswoić, uwierzyć w to, w to, że okazujecie mi codzienną miłość. Nie wiem, co powiedzieć, ale Was KOCHAM. 
Przez to wszystko jestem naprawdę szczęśliwa. Nie możecie sobie wyobrazić jak się cieszę z tego, co przeżyłam. Ile razem się śmialiśmy, ile rzeczy robiliśmy wspólnie w trasie, poznałam trzy przyjaciółki na zawsze - ALBA, CLARITA i LODO. Nasza czwórka stała się nierozłączna. Zakochałam się w RUGGERO. Jest zawsze, kiedy go potrzebuję. I te głupoty, które robiliśmy z FACU. Nie mogłam mieć lepszego przyjaciela! I MAM GO! 
Jak teraz zaczynam myśleć, kiedy nagraliśmy serial to to staje się wesołe, bo wyjeżdżaliśmy o 7 rano z domu i wracaliśmy po 19.00, nie obchodziło nas nic, ale to było jak chodzenie do szkoły, gdzie spotykaliśmy wszystkich swoich przyjaciół. Tutaj nie było sposobu, żebyśmy się źle czuli. Ta grupa, która powstała tutaj była WYJĄTKOWA. 
W skrócie mój czas w VIOLETTA wyznaczył ścieżkę mojego życia i pozostanie na zawsze spełnionym marzeniem. 
Teraz nadal spełniamy marzenia, prawda? Teraz idę spać, bo jest bardzo późno i jestem wyczerpana! haha

Violetta 1

Violetta 2

Violetta 3

Violetta 4

Violetta 5

Violetta 6

Violetta 7

Violetta 8

Violetta 9

Violetta 10

Violetta 11

Violetta 12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!