Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 1 marca 2016

[Blog Cande] Moimi najlepszymi przyjaciółkami są...


22/02/2016
Poniedziałek
Moimi najlepszymi przyjaciółkami są...

Jakie to piękne mieć znajomych, których traktujesz niemal jak SIOSTRĘ. Tak jak kiedyś mówiłam, że kiedyś mam przyjaciela, dziś nie mogę powiedzieć, że mam tylko JEDYNĄ najlepszą przyjaciółkę. Mam ich kilka. A ty ile masz przyjaciół? 
Sofia lub jak ja mówię - SOFO (Ona nienawidzi, kiedy tak mówię, ale przykro mi, hahah)...To przyjaciółka ze szkoły, z którą siedziałam w szkolnej  ławce. To niesamowite, że w życiu nadal łączy nas coraz więcej. To przyjaciółka, towarzyszka, siostra, moja nauczycielka jogi i tańca. To osoba, do której mam najwięcej zaufania na świecie. Mogę powiedzieć jej dosłownie wszystko. Wybacza mi zawsze, kiedy jestem zezłoszczona i próbuję udowodnić, że mam rację (mam na myśli zawsze). Pomagała mi, kiedy chciałam być z Ruggero i uświadamiała mi to, kiedy się mylę. To bezwarunkowa miłość. 
Zawsze razem się śmiejemy, mówi mi, jak mam się ubrać, uczesać, jaki makijaż zrobić. Kocham to! Gdy wszystko jest gotowe, ona mówi: Ubrałam dziś Cande, hahah. Jest super. Teraz znalazła sobie chłopaka i przeżywamy kryzys. Hahah, nie kłamię i nie chcę być egoistką. Ona jest teraz w związku    i w pełni na to zasługuje, ale kiedy widzę Ruggero z przyjaciółmi z LUNY, bardzo tęsknię. Wybacz mi to, skoro wybaczałaś mi już tyle razy. 
Następnie osoby, które poznałam dzięki Violetcie - Alba, Lodo i Clarita. To wspaniali ludzie. Odległość nie istnieje. Z Albitą dzieliłam wszystko podczas trasy, ale teraz każdy żyje swoim życiem, ale jest zawsze mile widziana w moim domu. Moja mama bardzo ją kocha i traktuje jak córkę, bo jej rodzice mieszkają daleko. 
Lodovica to osoba, która zawsze nas rozśmiesza! Naprawdę, nie pamiętam rzeczy, z której nie śmialiśmy się będąc razem. Mamy między sobą ocean, ale codziennie rozmawiamy na FaceTime'ie. Clarita i ja jesteśmy bardzo podobne. Bardzo rozmarzone, miłośniczki naszej pracy. Nie wydaje mi się jednak, żeby była mega uporządkowana (to co innego niż Chachi). Naprawdę, ta kobieta to bałaganiara, ale to niesamowicie dobra przyjaciółka, która zawsze ciągnie nas do przodu i daje najlepsze porady. 
Mam jeszcze przyjaciółkę Clari, z którą znam się od 7 roku życia. Jest moją najstarszą przyjaciółką, wzięła ślub w tym roku. W książce Mundo Cande zadedykowałam jej kilka stron, dotyczących naszej przyjaźni. Ręce do góry, kto już ja przeczytał! 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz.con SOFO
Z SOFO

alba
Z ALBĄ

z Clari
Z CLARI

z LoDo
Z LODO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!