Ariana | Blogger | X X X X

środa, 24 lutego 2016

[Blog Cande] Sukienki na Grammy


16/02/2016
Wtorek
Sukienki na Grammy

Jestem jedną z fanek ubrań i myślę, że dla wszystkich jest to jasne. Wieczór Grammy. Przeanalizowałam trochę wygląd artystów i znalazłam trochę tego WSZYSTKIEGO, jakie stroje nosili. Niektóre były wątpliwe, hmm, ale hej, ja jestem, żeby oceniać? Każdy może, ale tutaj jest moja opinia o ich wyglądach.
SELENA GOMEZ Naprawdę kocham tę suknię. Do brunetki ten spektakularny kolor wygląda świetnie, daję 10. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych. Również podobał mi się jej makijaż, a także loki na włosach. Tak trzymaj Selena! A podoba się Justinowi? Daję ogólnie 8.
TAYLOR SWIFT Łapka w dół za jej nową fryzurę. Nie podoba mi się zbyt bardzo, nie powiem nic. Co o tym sądzicie? Do jej sukienki lub spódnicy idzie łapka w górę. Raczej mi się podoba, ale nie kocham tego. Podoba mi się połączenie barw ale lubię bardziej zwyczajne kreacje. Bardziej podoba mi się spódnica. Nie jest tak okropnie, więc dam 6,5.
ADRIANA GRANDE Na pewno kocham jej uczesanie. Uwielbiam to, jak układa włosy. Sukienka nie przeszkadza mi, ale też nie podoba mi się na tyle bardzo, żebym sama ją założyła. Zwłaszcza, że nie chodzę na czerwone dywany. Moja ocena dla niej to 7.
ELLIE GOULDING Kocham twoją sukienkę i kocham ten kolor. Wydaje się być bardzo kobieca. Oszalałam na punkcie tych sznurków. To niewątpliwie moja ulubiona sukienka i chętnie założyłabym ją, gdyby ktoś zaprosił mnie na Grammy. Subtelny makijaż, włosy na bok. Daję 10, bo to mój ulubiony look.
DEMI LOVATO Aj, Demi, Demi, Demi. Podobało mi się, ale nie przekonuje mnie ta czerń. Podoba mi się to, że sukienka została podzielona na dwie części, ale czuję, że twoje ciało nie do końca sprzyja, a to kolano jest trochę kontrowersyjne. Naszyjnik na szyi w sumie może być. Demi przykro mi, ale daję 6. (To moja ocena, ale siedzi obok mnie Ruggero i daje ci dziesięć, hahaha).
BEYONCE Wszystko, co zakładasz wygląda dobrze. Świetny look. Dla mnie jeden z najpiękniejszych. Bez wątpienia mogę dać 9. (nie daję 10, nie chcę go nadużywać). 
LADY GAGA Co robimy z tą kobietą? Poważnie. Uwielbiam to, że zawsze ubiera się tak śmiało, ale ja na pewno nigdy nie ubrałabym się tak. Jak można chodzić w takich butach nie łamiąc nogi? Jej styl jest wyjątkowy i ma talent, ale dam 8. 
Dobrze, to moje opinie. Powiedźcie mi, czy się ze mną zgadzacie, czy może uważacie, że muszę jednak poświęcić się bardziej kuchni i uzupełnić urodę, hahaha!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!