Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 23 lutego 2016

[Blog Cande] Walentynki z moich chłopakiem


16/02/2016
Wtorek
Walentynki z moim chłopakiem

Dotarliśmy do tej miłosnej daty, tak. Słynny 14 luty, WALENTYNKI! Każdego roku sądziłam, że Walentynki mnie nie dotyczą, ale myślę, że w głębi duszy zależało mi na nich.
Muszę przyznać, że w tym roku było SUPER MEGA HIPER, spędziłam je z Ruggero. Jak zawsze postarał się do końca i zadbał o nas tak, abyśmy jak najlepiej spędzili ten dzień miłości.
O 12.00 rano zaprosił mnie na brunch przygotowane przez niego, jego rękami. Jeśli nie wiecie, co to brunch, to jest to obiad połączony ze śniadaniem. Uwielbiam to, bo w niedzielę wolę pospać trochę dłużej, a tym sposobem robimy dwoje rzeczy na raz. Jedzenie, brunch: Naleśniki z nutellą, sok z mango, jajecznica, tosty i owoce uformowane w serce. Umarłam z miłości. Kuchnia była trochę niechlujna, ale wszystko tego dnia robiłam z wielką miłością, tę samą, którą on wkładał robiąc śniadanie.
Następnie, kontynuując obchody udaliśmy się do BUENOS AIRES TARG, o którym mówiłam już kiedyś. Kocham te rynki żywności, a mogliśmy wtedy spędzić czas ze wszystkimi. Naprawdę duży czas. Dałam mały prezent Ruggero. Wstrzymajcie oddech, dostał.. Dałam mu breloczek, o który prosił miesiąc temu. Jest tak zadowolony z moich kluczy. Moje serce jest już zajęte, a klucz ma Ruggero!









Źródło: http://www.candemolfese.com.ar/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!