Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 26 marca 2016

[Blog Cande] Mandale, moje nowe hobby!


18/03/2016
Piątek
Mandale, moje nowe hobby!

IMG_1266

image1

image2

image3

image4

Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą że jestem hiper- aktywną osobą, tak bardzo lubię robić wiele rzeczy. Ale swojego czasu uświadomiłam sobie, że trzeba też odpoczywać i być przygotowanym do znalezienia momentów aby zwolnić czas i zrobić coś dla siebie.
To często trudne, ponieważ nas wyczerpują obawy, plany, egzaminy WIELE RZECZY. Ale z czasem się nauczyłam, że trzeba być bardziej świadomym, aby wziąć sobie czas na relaks i odłączenie umysłu na 100%.

Aby to osiągnąć znalazłam czynność, która mnie utrzymuje oddzieloną od wszystkiego i wszystkich. Zaczęłam rysować piękne projekty zwane MANDALE, mandale są reprezentacją symbolów spirytualnych, które są często używane w buddyzmie i hinduizmie, ale to dodatkowa informacja, teraz jest ważne to, że się używają do relaksu.

Kiedy byłam w trasie Violetty, moja najlepsza przyjaciółka Sofo dała mi w prezencie książkę z mandalami do rysowania, i od wtedy to bardzo lubię. Na prawdę jest fajne, cały czas byłam z ludźmi, dwie show na dzień powodowały, że byłam bardzo wyczerpana i otoczona osobami, więc często przychodziłam do mojego pokoju i siadałam sobie, mogłam to robić godzinami.

Ważne jest to abyś nie wpadła w obsesję z wynikiem pracy ani żebyś to widziała cały czas, daj sobie jakiś czas (Nawet nie wiecie ile mnie to kosztowało na początku) ale z czasem to osiągałam, nie trzeba się podporządkować strukturze ani metryce kolorów, trzeba po prostu RYSOWAĆ i utrzymywać twoją głowę tym zajętą.

W Internecie jest dużo zdjęć MANDAL, ale możesz sobie kupić książeczkę i nosić ją wszędzie, i zawsze jak masz chwilkę rysujesz. Jeżeli musisz podróżować, jeżeli się nudzisz, jeżeli się pokłóciłaś z rodzicami albo koleżanką, możesz malować i przestać na chwilę myśleć.

Mam nadzieję że posłuchacie mojej rady i zaczniecie rysować te sławne MANDALE, ponieważ na prawdę się opłaca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!