Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 26 kwietnia 2016

[Blog Cande] Moi ulubieńcy miesiąca

19/04/2016
Wtorek
Moi ulubieńcy miesiąca
Jestem jednym z tych ludzi, którzy fascynują się różnymi rzeczami, dziś opowiem wam o tych rzeczach, na które zwracam dużą uwagę i wciąż nieustannie ich używam.

SZMINKA RUBY WOO Z MAC'A, tą szminkę zazwyczaj używam wieczorem, tutaj w Argentynie wchodzimy już w zimną porę roku, więc jest to idealne dla klimatu.
IMG_0485
KREM DO RĄK, tak się ze mną dzieje, że bardzo wysycha mi skóra na jesień i z powodu zmian klimatycznych, więc decyduję się, aby zawsze mieć w torebce ten krem, który mnie nawilża i daje wspaniały zapach.
IMG_0482
POMARAŃCZE, ostatnio w moim śniadaniu nie może zabraknąć pomarańczy, wcześniej wyciskałam i cieszyłam się sokiem, teraz wybieram owoc (zostawiam białą część ponieważ zawiera wiele składników odżywczych) i tym podobne, kocham.
IMG_0481
GIGANTYCZNE SZALIKI, jak już powiedziałam, pogoda jest szorstka tutaj w Buenos Aires, więc te super szaliki pomagają mi znieść tą intensywną zimę.
IMG_0486
PAZNOKCIE ŻELOWE, KOLOR MAGENTA, jestem zdecydowanie fanką paznokci żelowych, ale na pewno ten kolor jest idealny do tej pory, a zwłaszcza jest super modny, kocham go. Podoba wam się?
IMG_0484
UBRANIA SPORTOWE, każdego dnia coraz więcej trenuję, więc to, na co zwracam uwagę to sportowy wygląd, kocham leginsy sięgające do kolan i topy.
IMG_0480
OKULARY, muszę przyznać, że jestem jedną z tych osób, które dobrze widzą, ale kupiłam parę okularów, które mi się spodobały i noszę je i łączę je z moim wyglądem.
IMG_0487
Te z pewnością są moimi ulubieńcami miesiąca, co myślicie, podoba wam się? Jacy są wasi ulubieńcy tego miesiąca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!