Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 28 kwietnia 2016

[Blog Cande] Nic mnie nie obchodzi

22/04/2016
Piątek
Nic mnie nie obchodzi
Cześć przyjaciele, przychodzę tutaj z tematem, który na pewno się wam wszystkim zdarza. Zdarza mi się że wiele razy ludzie nas krytykują albo mówią rzeczy, przez które możemy poczuć się źle, ale... wiecie co? najlepiej jest przejść przez te sytuacje i tak jak mówi tytuł NIECH NAS TO NIE OBCHODZI.
Zawsze BĄDŹ SOBĄ twoja istota jest NAJWAŻNIEJSZA

Mi czasami zdarza się, że na portalach społecznościowych są ludzie, którzy mówią mi super słodkie rzeczy i dziękuję z całego serca (W rzeczywistości w większości są to słodkie rzeczy). Ale są też inne dni, kiedy dostaję jakieś negatywne komentarze, bo nie podoba wam się moje zdjęcie, albo dlatego, że nie podoba wam się, że jestem dziewczyną Rugge, albo tylko dlatego, że tego dnia nie podoba wam się, że dodałam zdjęcie lub cokolwiek innego, chcę wam powiedzieć, że to zależy, czy ocenicie mnie dobrze, czy źle, ale wiecie co? Staram się, żeby te rzeczy nie miały na mnie wpływu, ponieważ jedna osoba nie może twierdzić, że wszyscy ludzie to chcą, lub że wszystkim podoba się to, co robimy, tutaj ważne jest, aby nie tracić głowy i ciągle być sobą. 

To jest moje osobiste doświadczenie, ale może dzieje się to wam w szkole, albo w klubie, albo z waszymi przyjaciółmi, a my musimy być czujni i nie dostać depresji ani frustracji, każdy z was jest wyjątkowy, więc warto jest być sobą, i nie przestawać chcieć przez NEGATYWNE komentarze, bo one zawsze będą, trzeba być tylko super silnym i bronić się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!