Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 1 maja 2016

[Blog Cande] Herbata z przyjaciółkami

26/04/2016
Wtorek
Herbata z przyjaciółkami

Nie ma nic milszego niż zorganizować sobie chwilę z przyjaciółkami, jestem fanką herbaty i przygotowuję pyszne rzeczy, aby się nimi dzielić. To zawsze jest coś miłego zrobić coś dla innych i jest to wyjątkowy gest miłości, świętować je z ludźmi, ze swoimi przyjaciółkami, siostrami, mamą, bo to jest piękne.

Rzeczy, których nie można pominąć podczas spotkania na herbatę są oczywiście pyszności, zawsze musi być zarówno słodkie i słone. Jak dla mnie nie podoba mi się nadmiar tych rzeczy, zawsze staram się robić dobrze. W mojej grupie przyjaciółek jesteśmy w 9, więc staram się również dobrze obliczyć, wy musicie zrobić to samo.

Kilka pomysłów i na pyszne i łatwe do zrobienia jedzenie:

SŁONE
  • Jedną z moich ulubionych opcji są tosty, bardzo łatwo je przygotować, po prostu kupujesz dobry chleb tostowy, i możesz posmarować go pysznymi dżemami, serami do smarowania, świeże mleko, nutella, co chcesz.
  • Kanapki, możesz kupić kanapki lub zrobić je samemu kupując dobry chleb i wędliny.
  • Paluszki serowe, pokrój masę z ciasta w paski, dodaj oliwę z oliwek i ser Parmezan.
  • Chipas, jestem ich fanką i najlepiej jeśli zrobisz je z super mąki, aby upiec je szybko.


SŁODKIE
  • Budyń nigdy nie zawiedzie, dałam wam kilka przepisów, możesz go też kupić w piekarni.
  • Uwielbiam babeczki i są świetne na stole.
  • Biszkopt, jest niesamowity, ponieważ kupisz pudełko, postępujesz zgodnie z instrukcją i gotowe!
  • Medialunas

DO PICIA
  • Jeżeli jesteś z Argentyny lub jakiegoś sąsiedniego kraju i czytasz to, zrozumiesz mnie, nigdy nie może ci zabraknąć mate do dzielenia się z przyjaciółkami.
  • Pyszna herbata aromatyzowana.
  • Zrób lemoniadę, koktajl, sok.

Oczywiście wszystko to jest super opcją, jednak to nie znaczy, ze musisz zrobić wszystko to do jedzenia, wybrałabym jedno z każdej pozycji i gotowe. Pamiętaj, aby to zrobić, ponieważ nie ma nic piękniejszego niż dzielić się i robić rzeczy z innymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!