Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 1 maja 2016

Opracowanie piosenki Yo Te Amo A Ti


Yo Te Amo A Ti
Tekst oryginalny; Język hiszpański

Por tu amor perder el camino
No encuentro el camino
Colgada de tus besos vivo
Soy un suspiro

Te he llorado un mar de las grimas
Y a mi corazon le falta
La mitad
Por tu amor perder el camino
No encuentro el camino

Yo te amo a ti
Solo a ti
Oh, te amo a ti
Solo a ti
Aunque me lastimes
En mis suenos vives
Las estrellas brillan cuando me sonries
Aun te amo a ti
Siempre ser asi
Oh, te amo a ti
Solo a ti

Kocham Cię
Tekst tłumaczony; Język polski

Dla twojej miłości zgubiłam drogę
Nie znajduję drogi
Trzymana w twoich pocałunkach żyję
Jestem westchnieniem

Płakałaś  w morzu łez
I mojemu sercu brakuje jej
Połowy
Dla twojej miłości zgubiłem drogę
Nie znajduję drogi

Kocham cię
Tylko ciebie
Oh, kocham cię
Tylko ciebie
Mimo, że mnie ranisz
Żyjesz w moich snach
Gwiazdy się świecą
Kiedy się do mnie uśmiechasz

Jeszcze kocham cię
Zawsze tak będzie
Oh, kocham cię
Tylko ciebie







P.S - Jest to tylko fragment piosenki z teledysku. Gdy dotrze do mnie płyta zaktualizuje post i dodam całość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!