Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 20 maja 2016

[Blog Cande] Korzyści płynące z uprawiania jogi

10/05/2016
Wtorek
Korzyści płynące z uprawiania jogi
Cześć przyjaciele, dzisiaj przychodzę z postem, który chciałam zrobić już dawno i zawiesiłam się na chwilę, zapomniałam. Nie wiem, czy wiecie, ale ćwiczę JOGĘ od prawie 8 miesięcy, naprawdę ta dyscyplina mi się podoba, wypełnia moje serce i duszę, wzmacnia mnie, daje mi wydłużenie. Jest wiele korzyści, które przynosi mi osobiście, ale tutaj chcę zostawić wam małą listę, w której powiem wszystkie zalety, ponieważ każdy powinien spróbować jogi (przynajmniej ja tak myślę, haha).
  1. Joga jest medytacją, więc jedną z głównych korzyści uprawiania jej jest to, że jest to miejsce dla nas, aby być ze sobą samemu i połączyć się z naszym wnętrzem, usunąć wszelkie wątpliwości i być po prostu w praktyce.
  2. To daje nam dużą elastyczność, praktykowanie przez 8 tygodni sprawi, że nasza sprawność jest inna.
  3. To usprawnia umysł, pomaga nam skoncentrować się w każdej pozycji, a to prowadzi do rozwijania naszych umiejętności i do uczenia się nowych rzeczy.
  4. Wzmacnia nasze kości i daje nam siłę, bo trzeba być wystarczająco dużo czasu w każdej pozycji.
  5. Dba o nasze ciało i ćwiczy każdą jego część.
  6. Sprawia, że jesteśmy szczęśliwi!
Naprawdę mówię o tym, bo sprawdziłam to na swoim własnym ciele, joga daje mi dużo szczęścia i sprawia, że widzę swoje osiągnięcia, ja jestem osobą, która nie przyszła na świat z wielką giętkością, ale z pewnością joga o wiele mnie ulepszyła. Jeśli masz możliwość wzięcia udziału w lekcji aby to przetestować, nie przegap tego, na pewno ci się to spodoba, napiszcie mi o tym w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!