Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 28 maja 2016

[Blog Cande] Moje 5 piosenek na ten moment

18/05/2016
Środa
Moje 5 piosenek na ten moment
Przyjaciele, dzisiaj przybywam tutaj aby porozmawiać trochę o muzyce, jestem jedną z tych osób, którzy fascynują się różnymi tematami przez jakiś czas, czasami są to piosenki, które akurat są modne, a czasem są to piosenki starsze, które były modne, ale już nie są.

Przedstawię wam tutaj te, których najczęściej słucham w moim domu, zrobiłam listę top 5 piosenek, które najczęściej wybieram na ten moment.
  1. LOVE IS THE SAME (Sofia Carson) 
  2. PILLOWTALK (Zayn)
  3. TU CORAZON (Alejandro Sanz y Lena)
  4. LIKE IM GONNA LOSE YOU (Meghan Trainor)
  5. LOVE YOURSELF (Justin Bieber)
To są moje ulubione tematy na ten miesiąc, zobaczycie, że w przyszłym miesiącu będą inne, to oczywiste. Zawsze staram się słuchać nowej muzyki i znaleźć utwory, które łączą się ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!