Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 6 czerwca 2016

[Blog Cande] Makijaż z niezbędnikiem

24/05/2016
Wtorek
Makijaż z niezbędnikiem
Cześć przyjaciele, dawno nie gadaliśmy o makijażu jak wiecie nie jestem w tym ekspertką, ale uwielbiam się malować i próbować pięknych rzeczy na mojej twarzy albo na twarzy jednej z moich sióstr.

Dzisiaj przychodzę porozmawiać z osobna o produkcie - ROZŚWIETLACZ, na prawdę jestem tego super fanką, czuję że dodaje naszej twarzy wyjątkowego odcienia, daje nam światło, życie i kończy uzupełniając nasz makijaż.
Sądzę, że trzeba się ożywić do używania tego i nie myśleć o tym, że to dużo, bo ogólnie dodaje wyjątkowego odcienia, metoda to NIE PRZESADZAĆ, kontrolujcie się dziewczyny!

SPOSOBY DO OSIĄGNIĘCIA TEGO:

W PROSZKU, nakłada się małym pędzelkiem
W ŻELU/KREMIE (mój faworyt) nakładam go palcem serdecznym cienkimi warstwami.
KREDKA LUB PĘDZEL, ta forma jest dobra, bo używasz tylko tyle ile potrzebujesz, to co ci zapewnia produkt.

GDZIE APLIKOWAĆ

Najpierw jest ważne, aby mieć nienaganną skórę, zrobioną super robotą z naszą twarzą, nałożyć podkład i zakryć worki pod oczami. Jak już zrealizujesz te kroki, możesz nałożyć nasz rozświetlacz. Gdzie?
  • Na chrząstce
  • Na środku górnej wargi
  • Gdzie kończy się nasza brew, aż do połowy naszej źrenicy


To by była moja rada na dziś, odtwórzcie się na rozświetlenie twarzy, bo dodaje sensacyjnego i wyjątkowego odcienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!