Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 7 czerwca 2016

[Blog Cande] Zima + Gulasz = Sukces!

26/05/2016
Czwartek
Zima + Gulasz = Sukces!

Ten przepis na zimę jest idealny, łatwy, zdrowy, tani, pełny składników odżywczych, ma wszystko co, jak dla mnie danie musi mieć.
Jak już niektórzy z was wiedzą zostałam niedawno wegetarianką, więc muszę jeść proteiny, aby zastąpić mięso i mieć te same składniki odżywcze co dodaje mi mięso, ale bez jedzenia go, rozumiesz? Jeżeli nie zrozumiałaś, daj mi znać w komentarzach to zrobię post, w którym opowiem trochę więcej o tym wszystkim.
Ale mówiąc wam to powiem, że jedzenie, które dodaje mojemu ciału najwięcej składników odżywczych  to SOCZEWICA. Uwielbiam ją, jest taka pyszna i dobra. Dlatego pomyślałam o tym pysznym gulaszu, o którego przygotowaniu wam teraz opowiem.

SKŁADNIKI

1 PUSZKA SOCZEWICY
1 CEBULA
1 SŁODKA PAPRYKA
2 ZIEMNIAKI
3 PŁATKI DYNI
1 ZIEMNIAK
WĘDZONA PAPRYKA (BARDZO POTRZEBNA)
SÓL I PIEPRZ


PRZYGOTOWANIE

Pierwsze, co zrobisz to bardzo krótko na gorącym tłuszczu wysmaż cebulę i słodką paprykę z odrobiną oliwy z oliwek, jak już będą złociste dodajesz soczewicę i zaczynasz gotować.
W międzyczasie pokrój na kwadraciki wszystkie warzywa, jak już je będziesz miał gotowe dodajesz je do naszej soczewicy, doprawiasz solą, pieprzem i papryczką, zakrywasz garnek i pozostawiasz do gotowania na 40 minut.
Później podajesz, na wierzchu posypane parmezanem i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!