Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 9 czerwca 2016

[Blog Cande] Pierwsza randka

28/05/2016
Sobota
Pierwsza randka

Przyjaciele, dzisiaj przychodzę z ważnym tematem, wszyscy kiedyś mieliśmy naszą pierwszą randkę. Chwila nerwów, strachu i wszystkiego naraz. Powiem wam, jak ja to pamiętam, jakby to było jeszcze wczoraj, po pierwsze dlatego, że byłam z chłopakiem, który bardzo mi się podobał, zawsze gdy go widziałam umierałam z miłości; chodziłam do szkoły tylko dla dziewcząt, ale poznałam go, ponieważ chodził do sąsiedniej szkoły, gdzie zawsze były dwie grupy, dziewcząt i chłopców.
Nazywa się JOSE, albo raczej, jak mówiliśmy wtedy JOSECITO. Zaczęło się, kiedy miałam wychodzić z nim na kolację około godziny 22:00, starałam się przekonać mamę, ale Cou to zrobiła, bo on naprawdę bardzo mi się podobał. Zabrał mnie do baru na jakieś dobre picie, i pamiętam, że na początku byłam zdenerwowana, ale jak już się poznaliśmy, wszystko wypaliło. Potem wyszliśmy jeszcze dwa razy, ale miłość się nie pojawiła z Jose, hahaha prawdą jest to, że nie widziałam go od 17 lat, ale jeśli to czyta, wysyłam mu pozdrowienie.

NIEKTÓRE KLUCZOWE RADY
- UBIERZ SIĘ ZGODNIE Z OKAZJĄ, nie przesadzaj, coś spokojnego, ale ładnego, nie ma potrzeby się stroić ani bardzo malować, ja poszłam w czymś pewnym, czymś, co miałam w szafie i co sprawia, że czuję się na 10. Nigdy nie pomijaj jeansów, butów i koszuli lub rockowej kurtki.

- NIE MÓW TYLKO O SOBIE, kiedy jesteście razem staraj się, aby rozmowa toczyła się o was, o waszych rzeczach.

- BRAK PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, wiem, że w tym czasie trudno jest oddzielić się od komórki, ale to nie jest czas na rozmowy z przyjaciółką.
- POŁĄCZENIE AWARYJNE, jest ważne, aby ustalić z przyjaciółką, by zadzwoniła do ciebie podczas randki, jeśli coś pójdzie nie tak, będziesz miała wymówkę, mówiąc że przyjaciółka źle się czuje.

Przyjaciele, powiedzcie mi, czy już mieliście swoją pierwszą randkę, a nawet, jeśli nie mieliście, nie stresujcie się, wszystko pójdzie dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!